perjantai 5. syyskuuta 2014

lievää suurempia vaikeuksia

Pikkuisen hiljaista on ollut tällä rintamalla.
On ollut sen verran muutakin hommaa, etten ole juurikaan edes ehtinyt blogia ajatella,
mutta on bloggerikin kyllä osansa tehnyt.
Sivu saattaa näyttää ihan passelilta, mutta blogilista on ihan hanurista.
Kaikki blogit on kyllä siinä, mutta jossain satunnaisessa järjestyksessä, eli ei voi aavistaa kuka on tehnyt postauksen.
Jos yrität tuosta klikata jonkun blogin auki, on tulos tässä:
Välillä kaikki on ihan kaikin puolin normaalia, mutta kun avaat jonkun blogin, on tulos tällainen:
 Eli on himpun verran ollut vaikeuksia välillä lueskella!
Kommentointi ei ole välillä onnistunut mihinkään (jos lukemaan on päässyt),
välillä onnistui jonnekin!
Ja ihan sama onko yrittänyt täppärillä vai läppärillä.
Ei mitään eroa.

Sitten kun olen todennut, että ei onnistu, ei ja mennyt hallintapaneelin kautta,
niin olen saantu kerta toisensa jälkeen huomata, etten muka seuraa yhtäkään blogia!
Ihan sama mitä tekis ja kuinka sivua päivittelis, ei muutu miksikään.

Että kyllä mä täällä olen, käyn blogivierailuilla aina kun pääsen, mutta...mutta...

Joten, ei muuta kuin hyvää viikonloppua vaan kaikille tasapuolisesti!
Ja ihan älyttömän paljon kiitoksia viesteistä joita on tullut tuon blogin suoran linkin kautta, 
on mulla vaan ihania lukijoita ♥

Tänään kutsuu Lilla, huomenna meillä onkin sitten tiedossa kivaa ohjelmaa systerin, kummipojan ja rinsessojen kanssa, saas nähdä josko vaikka saisin kuviakin...

Nautitaan näistä ihanista kesäisistä päivistä!
Ja nyt töihin...niin kauan kun on vielä paikka jonne mennä...

CU!♥



18 kommenttia:

  1. Onpa outoa, kyllä täällä ihan suht hyvin on toiminut mitä nyt jotain pientä häikkää välillä, mutta ei mitään tuollaista ja samalla tavalla on toiminut puhelimenkin kautta.

    VastaaPoista
  2. Eilen illalla en nähnyt omalla blogisivullani mitä blogisivuja seuraan - en kai siis mitään. Sulla kyllä näyttää nyt näkyvän. Ja sitten tuo hallintapaneelin kautta listalle meno on jo viikon verran näyttänyt noin joka toinen kerta minulle etten seuraa mitään tai vaihtoehtoisesti että jossakin on väärä syöte tai jotain. Ärsyttävää!

    VastaaPoista
  3. Äh. No voi harmi. Itse asiassa mulla tekee samaa aina välillä. Ihme kyllä se ei ole vielä ihan jämähtänyt. Olen vain jo ajat sitten hyväksynyt tosiasian, että Bloggeri on kökköjen kökkö. Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kuitenkin! :D

    VastaaPoista
  4. Minulla on temppuillut myös - tuo lukulista hallintapaneelissa näyttää vähän väliä samalta kuin sinullakin. Välillä tekisi niin mieli vaihtaa alustaa, mutta kun siinä on niin kova homma!
    Tsemppiä taistoon!

    VastaaPoista
  5. Minulla käy vähän väliä tuota, että en mukaa luekaan yhtäkään blogia. Mutta ei ole onneksi tuollaisia muita ongelmia ollut vielä! Osaa tämä bloggeri kyllä toisinaan yllättää, toivottavasti sinullakin bloggeri alkaisi yhteistyökykyisemmäksi :)

    VastaaPoista
  6. Harva se viikko samanlaista täälläkin päässä, mutta onneksi on tilapäistä ja tosi lyhytkestoista.

    Harmi homma.

    VastaaPoista
  7. ...Tässä juuri ihmettelin, että enkö luekaan ainoatakaan blogia, kun koko "lukuluettelo" näyttää kadonneen. Mukavaa viikonloppua:D

    VastaaPoista
  8. Viikonloppui vaan ja pitäkää hauskaa mitä sitten onkaan :)

    VastaaPoista
  9. Luin jostain, että bloggerissa olis ollut nyt tuollasta häikkää pidemmän aikaa, mutta sitä yritetään korjata.
    Toivottavasti saavat kuntoon nopeaa.

    Ihanaista viikonloppua :)

    VastaaPoista
  10. Juu, mäkään en nykyään bloggerin mukaan seuraa yhtään blogia... ja kommentointi onnistuu aina joskus, ehkä kolmannella yrittämällä. Voi sitten olla niinkin, että huomaakin naputtaneensa kommenttinsa useaan kertaan. Että sillai, Mutta näistä huolimatta ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  11. Ihan samoja ongelmia esiintynyt täälläkin, kiukuttaa!

    VastaaPoista
  12. Sama täällä!
    Kerran suljin koko koneen ja aukasin uudestaan, sitten pelitti, ihme juttu...

    VastaaPoista
  13. Ihan sama ollut mulla, mutta just äsken huomasin blogilistani palautuneen :)

    VastaaPoista
  14. Samoja ongelmia on täälläkin vähäväliä. Lisäksi, kun menen lukemaan jotain blogia, niin kuvat ei aukee ollenkaan.
    Harmittaa.

    VastaaPoista
  15. Mulla myös väittää aika usein etten seuraa yhtään blogia. Päivitän sivun tarpeeks monta kertaa niin sit alkaa näyttämään lukulistankin. Noita muita ongelmia mulla ei oo ollut -vielä.

    VastaaPoista
  16. Mulla kans välillä tökkii niin ettei auta mikään. Arkiaamuisin klo 6, varsinkin ma-aamuisin.. pelittää kuulkaa bloggeri parhaiten :)

    VastaaPoista
  17. Silloin kun lukulistan mukaan ei seuraa yhtään blogia, niin sivun ylälaidassa on joku google höpinä, siitä kun kuittaa kohdasta "selvä" palautuu blogit listalle! Näin olen tulkinnut joten kokkeileppa sinäkin :)

    VastaaPoista
  18. Kiitos kommenteista kaikille tasapuolisesti!
    On meinaan ollut sitten niiiiiiiiiiin tahmeaa ja tökkivää, että en ole edes enää yrittänyt vastata tai juuri muutenkaan kommentoida! Nyt vasta tuntuu läppärillä pelittävän niinkuin pitääkin, iPadilla menee vaihtelevasti.
    Kännykällä menee vain hermot (muulloinkin, en minä sitä tähän juuri käytä, ei mun silmät siihen riitä ☺)

    Sen verran erikseen, että läppärillä en ole hallintapaneelia edes yrittänyt avata, en mä tällä masiinalla viihdy juuri muulloin kuin postausta tehdessä ja jotain tiettyjä juttuja tehdessä kun pitää kuva saada mahdollisimman isoksi....joten mitään kuitattavaa palkkia ei ole näkynyt...jotain evästeistä joskus, mutta se nyt ei ole mitään muuttanut suuntaan tai toiseen.
    Jos tämä nyt vaikka alkais taas pelittää....hope so!

    VastaaPoista

♥kiitos kiitos kiitos ♥